woensdag 7 december 2011

30 days challange: dag 6

En meteen het tweede artikel er achteraan! Ik ben benieuwd of deze me gaat lukken want hij lijkt me erg lastig. Wat ik nu namelijk ga doen is deze vraag beantwoorden.

Noem 30 interessante feiten over jezelf.



Here we go! Ik ga proberen het interessant te maken haha.

1.    Ik ben een gigantische fan van Bruce Springsteen, al vanaf mijn 13e.
2.    Ik lust alleen Fanta, geen sinas van andere merken. Dit merk ik ook meteen en ik neem in restaurants en op visite dus nooit sinas omdat het een ander merk kan zijn.
3.    Ik ga me als een klein kind gedragen zodra ik in een dierentuin ben, en bij ieder hok en dier roepen: “OOOH, moet je kijken!”.
4.    Ik lust eigenlijk alles, behalve lever. Ik lust dan wel weer leverpastei, maar wel uit een blikje zonder stukjes.
5.    Ik vind andijvie super lekker maar ik kan het niet eten omdat ik er in stik, dit komt omdat ik een dubbele huig heb, ja dat lelletje in je keel. (freaky, i know)
6.    Ik wil nooit douchen, als ik eenmaal onder de douche sta wil ik er niet weer onder uit omdat het zo lekker warm is.
7.    Ik was vroeger fan van Jan Smit, eigenlijk was ik gewoon verliefd op hem.
8.    Ik heb hooikoorts.
9.    Ik heb voor het eerst gezoend toen ik 13 of 14 was, ik weet het niet precies meer.
10. Ik hou van pure chocolade en hazelnoot, melk en wit vind ik niet zoveel aan. Maar hé het is beter dan geen chocolade!
11. Mijn favoriete serie is Criminal Minds.
12. Ik heb in mijn hele leven met 17 verschillende jongens gezoend.
13. Ik praat in mijn slaap.
14. Soms sla ik ook in mijn slaap.
15. Mijn tenen knakken altijd.
16. Ik moet heel vaak bijna huilen bij het programma: Extreme Home Makeover.
17. Ik ben heel erg koppig.
18. Ik heb vroeger op paardrijles gezeten.
19. Ik heb 7 jaar en een paar maanden over de basisschool gedaan in plaats van 8.
20. Daardoor heb ik ook op mijn 15e mijn vmbo diploma gehaald
21. Ik heb nog nooit een boete gehad.
22. Ik heb een gitaar maar kan amper spelen.
23. Ik speel nog regelmatig Pokemon op mijn Game Boy..
24. Ik rook al meer dan 4 jaar.
25. Ik drink weekends altijd een glaasje whiskey.
26. Voordat ik op bed ga moet mijn slaapkamer deur een bepaald klikje maken, anders kan ik niet slapen.
27. Ik ben best wel kinky in bed, vind ik dan.
28. Ik heb altijd koude voeten, ook in de zomer.
29. Ik teken altijd op elk papiertje wat ik voor mijn neus krijg.
30. Ik vond deze lijst enorm moeilijk.

Pfoe! En dat waren er 30.. een erg, erg, erg lange lijst. En ook behoorlijk lastig hoor, zoveel dingen over jezelf benoemen. Maar het is me gelukt! Morgen ben ik weer terug met het 7e artikel van de challange.

Liefs.

P.s.: Heb jij ook rare trekjes of gewoontes?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten