zaterdag 3 december 2011

30 days challange: dag 2

En tijd voor vraag 2 in mijn 30 days challange J

Waar/hoe zie je jezelf over 10 jaar?



Laat ik maar beginnen met dat ik dit een enorm lastige vraag vind. Zoals jullie misschien weten volg ik op het moment een oriƫntatie traject op het mbo omdat ik niet goed weet wat ik wil. Dus beroepsmatig kan ik niet heel ver op deze vraag ingaan. Wel hoop ik over 10 jaar natuurlijk een beroep te hebben gevonden waar ik me goed bij voel en mijn creativiteit in kwijt kan.

En verder, natuurlijk hoop ik over 10 jaar nog steeds een relatie te hebben met mijn vriend. Kinderen, dat denk ik niet. Op het moment wil ik geen kinderen en ik heb niet dat ik zeg: over een paar jaar wil ik met een gezin beginnen.

Waar ik wel van droom is een mooi huisje, niet heel groot maar liever wel vrijstaand met wat ruimte voor dieren en misschien een atelier? Ten eerste wil ik heel graag een hond, en ik weet zeker dat die er tussen nu en 10 jaar komt! En verder ja, ik zou het geweldig vinden om een ruimte te hebben die barst van het licht waar ik lekker kan schilderen en tekenen.

Veel meer kan ik jullie hierover niet vertellen helaas. Ik ben iemand die liever met de dag leeft en die met uitzondering iets vooruitplant. Ik probeer altijd zo goed mogelijk te genieten van het moment en natuurlijk zijn er dingen die je graag wilt hebben of wilt waarmaken, maar doelen veranderen. 10 jaar vooruit kijken.. nee dat kan ik echt niet.

Heb jij wel je komende 10 levensjaren uitgepland?

Liefs.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten