donderdag 17 februari 2011

Een mooie dag

Vandaag mag alles me gestolen worden.

Ik voel me goed en ben irritant vrolijk. De zon schijnt en ook al is het nog redelijk koud, het zal me een worst wezen. ik hou vandaag stug mijn zonnebril op.

Vandaag voel ik me begrepen, want ik heb fijne mensen om me heen. Hun die me snappen en er hard om kunnen lachen hoe ik reageer en doe. Want in mijn hoofd is het een enorme chaos, maar dat maakt niet uit. Want hun herkennen zich erin.

Veel overeenkomsten, wat fijn is. Ik hoef me niet in te houden en kan helemaal mezelf zijn en allerbelangrijkste heel veel lol hebben. Eindelijk na een lange tijd stromen er weer eens positieve gedachten gangen door mijn hoofd.

Dit is een dag waarvan je blij bent dat het nog een aantal uren duurt, want vanavond word het alleen maar beter. Dit is een dag die ik me lang zal herinneren, want dit is de dag dat ik jou leerde kennen.

I will treat it kind, just like the red coin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten