dinsdag 29 maart 2011

Chaos en een compleet wrak

Tijdje niet geblogt. Mijn hoofd liep even op rolletjes. Maar is nu weer vol verwarring..
Weer een waas waarin ik het denken niet uit kan zetten, ik niet weet wat ik er mee moet en simpelweg er niet uit kom. Hoe het komt dat weet ik wel. Hoe ik het ga oplossen… geen flauw benul..

Remember I wrote about the red coin? Oftewel mijn post: Een mooie dag die ik plaatste op 17 februari.. De dag dat ik jou leerde kennen. That’s were it all started. En nu anderhalve maand verder.. complete chaos. Alles liep net lekker. Ik had alles op de rit. Gesprekken gevoerd met mijn coach over ADD en hulp ingeschakeld (wat nog niet helemaal in werking is gezet maar de eerste stap is er). But since the moment we kissed. 
Godallemachtig, vanaf dat moment ben ik weer een compleet wrak.

Het was positief, dat zeker.. maar al het denken maakt het lastig.. vooral de moeilijkheden van beide kanten en de angst. En dat terwijl we zeker weten dat het wederzijds is. We voelen dit beide. We zitten op 1 lijn. Op hetzelfde niveau. Daar stemmen we dan ook beide mee in.

En als we samen zijn gaat het de hele tijd goed.. het is gezellig en leuk, we lachen veel en hebben plezier. Tot dat er fysiek contact komt. Want als wij elkaar aanraken brengen we totale chaos in elkaars kop. En beide weten we niet wat we er mee aan moeten. Samen lang gedacht over een oplossing die er niet is.. het enige wat we kunnen doen is deze complete chaos wat tijd geven en hopen dat er heldere momenten tussen zitten zodat de chaos wat vervaagt.

Want zo kan ik me nergens op concentreren behalve het gevoel van jouw lippen op de mijne en je hand die zacht over mijn rug gaat.. waarop we later keihard samen in de lach schieten omdat er een eend ons stom zit aan te staren. Ja het is leuk. Maar ook erg moeilijk.. wat niet tof is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten